Zgłoszenia od dnia 1 września 2022 r. prosimy przesyłać w pierwszej kolejności w formie elektronicznej (wersja Word) na adres mailowy: inin@up.poznan.pl. Centrum zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia z Uczestnikiem Projektu na etapie oceny formalnej negocjacji w zakresie zasadności i kwalifikowalności zaplanowanych wydatków. W przypadku pozytywnej oceny formalnej Wniosku Uczestnik Konkursu składa go niezwłocznie w wersji pisemnej w siedzibie Centrum.
Uczestnicy Konkursu: pracownicy Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz zespoły naukowo-badawcze, w których przynajmniej 1 osoba jest pracownikiem Uniwersytetu. Członkami zespołów naukowo-badawczych mogą być również uczestnicy studiów doktoranckich oraz studiów I i II stopnia, a także inne osoby np. absolwenci Uniwersytetu.
Dodatkowo informujemy, iż list intencyjny w formie dostępnej w załączniku może zostać zastąpiony informacją mailową, potwierdzającą wstępne zainteresowanie firmy nabyciem praw do opracowywanej technologii, otrzymaną od osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorstwa.
Ponadto zapraszamy wszystkich zainteresowanych na SZKOLENIE dotyczące przygotowania Wniosku o dofinansowanie projektu prac przedwdrożeniowych realizowanego w ramach projektu pn. „Inkubator Innowacyjności 4.0”. Odbędzie się ono w dwóch terminach (do wyboru), tj. w dniu 6 września 2022 r. o godz. 14:00 oraz w dniu 13 września 2022 r. o godzinie 10:00. Szkolenie zostanie przeprowadzone w formacie on-line za pomocą platformy MS Teams. Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia.
Jednocześnie rekomendujemy wcześniejszą konsultację z Centrum celem prawidłowego przygotowania dokumentacji konkursowej, w szczególności poprawnego skonstruowania harmonogramu rzeczowo-finansowego prac przedwdrożeniowych. Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają Brokerzy Innowacji w projekcie pn. „Inkubator Innowacyjności 4.0”:
Mariusz Lesiecki
mail: inin@up.poznan.pl
tel. 61 846 62 66
kom. 507 980 177
Piotr Sajna
mail: piotr.sajna@up.poznan.pl
tel. 61 846 62 65
kom. 797 595 442