UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU
poszukuje pracownika
na stanowisko
AMBASADOR PROJEKTU
w Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Twój zakres obowiązków:
- Planowanie i realizacja działań promocyjnych oraz marketingowych on-line i off-line mających na celu wsparcie procesu pozyskiwania pomysłodawców
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym wideo, grafik i treści pisanych (postów na social media, newsletterów, reklam, treści ulotek) we współpracy z agencjami zewnętrznymi realizującymi usługi marketingowe dla OperatoraWspółpraca z podmiotami realizującymi usługi marketingowe dla Operatora w zakresie publikacji aktualnych treści w mediach społecznościowych i na stronie internetowej (praca na platformach Google Ads, Meta i innych platformach reklamowych)
- Redagowanie i prowadzenie strony internetowej projektu „Laboratorium innowatora – Strefa Kreatywnych Pomysłów”
- Nawiązywanie kontaktu z mediami (TV, radio)
- Organizacja i udział w wydarzeniach stacjonarnych promujących projekt – prezentacje na uczelniach i w innych miejscach gdzie dostępni są potencjalni pomysłodawcy, organizacja i prowadzenie eventów typu Info Day, udział w targach i konferencjach branżowych
- Wsparcie przy organizacji wydarzeń promujących wyniki realizacji projektu typu Demo Day
- Dbanie o spójność graficzną, estetyczną i językową publikowanych treści
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu dostępności cyfrowej stronie internetowej, a także wszystkim publikowanym treściom, zgodnie ze standardem Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Współpraca z zespołem projektowym (Mentorami) w celu zintegrowania działań promocyjnych
- Obsługa bieżąca (osobista, telefoniczna i mailowa) potencjalnych uczestników projektu (pomysłodawców) w zakresie udzielania informacji nt. warunków uczestnictwa i realizacji projektu
- Analiza skuteczności podejmowanych działań promocyjnych, tworzenie oraz analiza raportów widoczności i ruchu (np. z wykorzystaniem Google Analytics, narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Brand24) w celu monitorowania i optymalizacji działań marketingowych
- Analiza trendów, poszukiwanie nowych form promocji i dotarcia do pomysłodawców.
Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w marketingu i promocji (mile widziane w instytucji publicznej)
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe z zakresu marketingu i promocji
- Doświadczenie w realizacji co najmniej kilku kampanii Facebook Ads, Google Ads lub podobnych
- Znajomość aktualnych trendów marketingowych oraz zagadnień z zakresu zarządzania treścią w mediach społecznościowych w stopniu umożliwiającym współpracę z zewnętrzną agencją
- Umiejętność planowania i tworzenia treści oraz kreacji promocyjnych przyciągających uwagę i angażujących odbiorców
- Znajomość narzędzi do analizy danych i monitorowania wyników działań w social media
- Mile widziane doświadczenie w przygotowaniu i realizacji eventów promocyjnych
- Gotowość do prowadzenia wystąpień publicznych (mile widziane doświadczenie w tym zakresie)
- Gotowość do odbywania wyjazdów służbowych
- Podstawowa znajomość programów graficznych, umiejętność tworzenia treści foto/wideo mile widziana
- Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
To oferujemy:
- Pełen etat (umowa o pracę)
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę
- Przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
- Możliwości rozwoju kariery i udziału w kolejnych projektach
- Możliwości nawiązywania ciekawych kontaktów z przedstawicielami sfery biznesowej i naukowej
Oferta powinna zawierać:
· - CV ze zdjęciem,
· - list motywacyjny.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 8 lipca 2024 r. na adres mailowy: ciitt@up.poznan.pl z tematem wiadomości „Ambasador projektu”.