Opublikowane na CIiTT UP w Poznaniu (https://ciitt.up.poznan.pl/)
08/02/2021, 13:56

Webinarium informacyjno-szkoleniowe: Inkubator Innowacyjności 4.0

Centrum Innowacji i Transferu Technologii serdecznie zaprasza w dniu 11 lutego 2021 r. (czwartek) o godz. 10:00 do udziału w webinarium informacyjno-szkoleniowym w związku z rozpoczynającą się realizacją zadań związanych z prowadzeniem prac przedwdrożeniowych (ppp) w ramach projektu "Inkubator Innowacyjności 4.0". 

Szkolenie dotyczyć będzie formalnych aspektów rozliczania kosztów projektowych. 

W czasie wydarzenia poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  1. Oddelegowania pracowników Uniwersytetu do udziału w projekcie ININ 4.0.
  2. Przygotowywanie Wniosku o Zamówienie Publiczne, w tym zbieranie ofert cenowych.
  3. Procedury dla zamówień do 20 000 zł netto i powyżej tej kwoty.
  4. Opisywanie dokumentów księgowych (faktur i rachunków).
  5. Rozliczanie podróży służbowych (delegacji).
  6. Sprawozdawczość w projekcie.

Zapraszamy w szczególności Kierowników/Koordynatorów ppp, a także osoby, które zajmować się będę przygotowywaniem i obiegiem dokumentacji projektowej ze strony jednostek, w których realizowane będę badania.

Link do szkolenia udostępniony zostanie Państwu dzień w przeddzień wydarzenia drogą mailową.

 

Projekt „Inkubator Innowacyjności 4.0” jest współfinansowany ze środków finansowych na naukę w ramach projektu pozakonkursowego „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4).

Adres źródła: https://ciitt.up.poznan.pl/aktualnosci/szkolenia/webinarium-informacyjno-szkoleniowe-inkubator-innowacyjnosci-4-0