Opublikowane na CIiTT UP w Poznaniu (https://ciitt.up.poznan.pl/)
07/01/2025, 14:13

"BOS - czyli jak wyróżnić się na rynku" szkolenie w ramach "Laboratorium Innowatora - Strefa Kreatywnych Pomysłów"

Dołącz do szkolenia!
23.01.2025r. godz. 11:00.

Jak wyróżnić się na rynku? Strategia Błękitnego Oceanu polega na stworzeniu koncepcji rynku jako błękitnych i czerwonych oceanów. Nowo powstające produkty powinny dążyć do znalezienia się w błękitnym oceanie – niewykorzystanej przestrzeni rynkowej.

Autorami pojęcia „Strategia Błękitnego Oceanu” są W. Chan Kim i Renée Mauborgne związani z francuską wyższą szkołą biznesu INSEAD. Pojęcie zostało opisane w wydanej w 2005 roku książce pt. „Blue Ocean Strategy”.  Strategia ta tłumaczy w jaki sposób szukać wolnych przestrzeni rynkowych i kreować nowe potrzeby – a więc jak wyróżnić się na rynku.

LINK DO SZKOLENIA

Podczas tego spotkania odkryjesz, jak:

 
Szkolenie poprowadzi Hubert Dyba – ekspert w zakresie innowacji i rozwoju biznesu. Podczas szkolenia podzieli się praktycznymi przykładami oraz narzędziami, które pomogą Ci osiągnąć przewagę na rynku. Doświadczenie zdobywał jako konsultant w RCIiTT ZUT w Szczecinie, a także jako dyrektor Centrum Przemysłów Kreatywnych w Szczecinie. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Dodatkowo wiedzę o innowacjach i Design Thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA.

Nie przegap szansy na rozwój swojego biznesu i wyróżnienie się na tle konkurencji! Dołącz do szkolenia i poznaj strategie, które zmienią sposób, w jaki myślisz o innowacjach i rozwoju.

Wszystkie aktualne szkolenia znajdziesz tu: https://labinn.pl/wydarzenia/.

Adres źródła: https://ciitt.up.poznan.pl/aktualnosci/ogloszenia/bos-czyli-jak-wyroznic-sie-na-rynku-szkolenie-w-ramach-laboratorium-innowatora-strefa-kreatywnych-pomyslow