Jak wyróżnić się na rynku? Strategia Błękitnego Oceanu polega na stworzeniu koncepcji rynku jako błękitnych i czerwonych oceanów. Nowo powstające produkty powinny dążyć do znalezienia się w błękitnym oceanie – niewykorzystanej przestrzeni rynkowej.
Autorami pojęcia „Strategia Błękitnego Oceanu” są W. Chan Kim i Renée Mauborgne związani z francuską wyższą szkołą biznesu INSEAD. Pojęcie zostało opisane w wydanej w 2005 roku książce pt. „Blue Ocean Strategy”. Strategia ta tłumaczy w jaki sposób szukać wolnych przestrzeni rynkowych i kreować nowe potrzeby – a więc jak wyróżnić się na rynku.
Podczas tego spotkania odkryjesz, jak:
Szkolenie poprowadzi Hubert Dyba – ekspert w zakresie innowacji i rozwoju biznesu. Podczas szkolenia podzieli się praktycznymi przykładami oraz narzędziami, które pomogą Ci osiągnąć przewagę na rynku. Doświadczenie zdobywał jako konsultant w RCIiTT ZUT w Szczecinie, a także jako dyrektor Centrum Przemysłów Kreatywnych w Szczecinie. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Dodatkowo wiedzę o innowacjach i Design Thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA.
Nie przegap szansy na rozwój swojego biznesu i wyróżnienie się na tle konkurencji! Dołącz do szkolenia i poznaj strategie, które zmienią sposób, w jaki myślisz o innowacjach i rozwoju.
Wszystkie aktualne szkolenia znajdziesz tu: https://labinn.pl/wydarzenia/.