W nawiązaniu do Zarządzenia nr 55/2024 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 2 sierpnia 2024 roku w sprawie optymalizacji wyników ewaluacji jakości działalności naukowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
w zakresie I kryterium dotyczącego poziomu naukowego lub artystycznego prowadzonej działalności (przyznane patenty na wynalazki) zachęcamy Pracowników i Doktorantów UPP, którzy są autorami lub współautorami przyznanych patentów na wynalazki do zgłaszania tych osiągnięć do Centrum Innowacji i Transferu Technologii UPP. Chodzi o przyznane patenty na wynalazki, które zostały zgłoszone do urzędów patentowych przez podmioty trzecie bez udziału UPP jako uprawnionego/współuprawnionego.
Dziękujemy naszej społeczności akademickiej za zaangażowanie w powyższej kwestii.
Może mieć ono pozytywny wpływ na wynik ewaluacji jakości działalności naukowej UPP w zakresie I kryterium dot. poziomu naukowego lub artystycznego prowadzonej działalności.
Za każdy patent na wynalazek, którego autorami/współautorami są Pracownicy/Doktoranci UPP, przyznany podmiotowi trzeciemu,
UPP przysługuje 50 pkt w ewaluacji jakości działalności naukowej.
Powyższe dotyczy patentów na wynalazki przyznane podmiotom trzecim od 1 stycznia 2022 r., bez udziału UPP jako uprawnionego/współuprawnionego.
Do zgłoszenia do CIiTT niezbędne są informacje:
Zarządzenie nr 55/2024 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 2 sierpnia 2024 roku
Wszelkie pytania związane ze zgłoszeniem przyznanych patentów na wynalazki należy kierować do CIiTT:
e-mail: julianna.zataj@up.poznan.pl
tel.: 61 846 62 65